torsdag 2 januari 2014

Tre månader

Några dagar för sent kommer tremånadersbilden. Det sägs att det är vanligt med ett utvecklingssprång kring tre månader så vi väntar med spänning på att han ska börja greppa saker själv och skratta. Enligt Jonas skrattade han igår för första gången, något jag missade. Han har blivit en otroligt nöjd bebis. Jag var lite orolig där i början när han hetsade så kring maten. Men nu är han hur nöjd som helst. Han kan sitta i babysittern när man lagar mat eller ligga i babygymmet nästan hur länge som helst. Och en riktig knubbis är han! När jag packade upp bebiskläderna tänkte jag att ett halvår är ju lagom, så jag lät storlek 74 och 80 ligga kvar i kartongerna. Dock har han växt ur nästan allt redan så det blir till att hämta upp nya kläder snarast!

1 kommentar: