lördag 18 januari 2014

Lingonsylt

Lingonsylt är mitt bästa knep för att få familjen att äta linsbiffar. Man får ta det nyttiga med det onyttiga!



Storebror är precis frisk från kräksjukan. Vi trodde att han var immun för det är alltid jag och Jonas som ligger å spyr men tydligen inte. Vi andra verkar PEPPAR PEPPAR ha klarat oss. Mitt schemaätande går prima bra! Å jag har börjat på mammaträningen! Hade tänkt börja jogga förra helgen eftersom vintern ändå verkade vara inställd men då kom den som ett skott, såklart. Så nu väntar jag ut snön, orkar inte börja min löparkarriär i snö, då är det nog den som kommer bli inställd istället för vintern. Ikväll ska jag och storebror äta marängsviss. Jag har längtat hela veckan och gjort både hemgjord glass och maränger. Det blir så himla mycket mer spexigt med socker sen jag slutade äta det varje dag. Jonas är på landet och borrar upp gipsskivor och sågar i berg. Livet är bra orättvist ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar