onsdag 5 februari 2014

Supermamman

Alltså. Vissa dagar. Idag är jag så trött, så trött. Sen har jag mjölkstockning light för att jag sov på mage (alltså på tuttarna) och jag minns liksom som i en dimma inatt hur jag tänkte att oj...zzzz...nu kommer jag få mjölkstockning....zzzz...det känns som att nåt kommer ikläm nu...zzzz... skitsamma!!!! ZZZZZZZzzzzzz. Jag har dessutom träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen. Till och med i nacken, oklart vad som orsakade det? Sån här träningsvärk har jag inte haft sen jag och Jajja hårdtränade våren 2012. Så vad passar bättre att göra när man är enormt trött, har ont i hela kroppen inklusive tutten? Åka å veckohandla på ica kvantum! Själv denna gång dock vilket var såååå skönt. Jag strosade runt och riktigt njöt av att vara själv, kunna tänka klart varje tanke, kort och gott egentid (härligt när att veckohandla blir egentid...) Men nu ska jag banne mig gå och lägga mig och stänga av mobilen så jag inte ligger å spelar candycrush/surfar på tradera/kollar bevakningar på blocket och därmed blir PIGG av ljuset från skärmen och somnar jättesent och vaknar massor av gånger på natten och vaknar tidigt på morgonen när Jonas går upp och blir så trött så trött igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar