onsdag 26 februari 2014

Idag väljer jag glädje!

Hej vabruari! Efter att vi äntligen blivit friska från förkylningar blev vi sjuka igen. Först fick storebror öroninflammation i fredags, nu har jag influensa. Kul. MEN nu ska jag välja glädje! Som storebror sa under öroninflammationen: "Vilken bra sjuka, man kräks ingenting!" Tyckte jag var gulligt. Sååå... Jag är så glad över att storebror har en farmor som kan hjälpa till. Hon hämtade honom i morse och han kommer vara där hela dagen så jag får vila. Jag är heller inte alls snorig, vilket jag tycker är svinjobbigt att vara, så det är ju prima. Lillebror verkar inte alls vara smittad, bara lite småsnorig. Han är dessutom fortfarande så liten att han sover mycket på dagarna. Idag somnade vi tillsammans vid 10 och vaknade inte förrän 13! Dessutom känner jag mig mycket bättre idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar