måndag 23 september 2013

Lindas bebis

Hälsade på Lindas tio dagar gamla bebis i lördags på väg till landet. Åhh! Tänk att inom två veckor i alla fall borde vi ha en såndär liten här hemma. Fast jag och Maja bestämde igår att vecka 39 är BF-vecka. Såatte! Men det är så konstigt att tänka på. Att det liksom snart kommer ut någon, en person. Jonas fick en chock av att bebisen var så liten (och då var hennes bebis cirka ett kilo större än vad lilla var). Han är så rolig Jonas, han har verkligen glömt allt sedan lilla var liten. Han typ "shit vi har ju ingen matstol i köket och ungen kommer snart". Ehhh, den kommer inte sitta i en matstol och den kommer inte äta mat?!? Typ så. Igår kväll när jag skulle sova kände jag på mig att det var på gång. Bäst att sova och hoppas på att det kommer igång imorgon (idag alltså) tänkte jag. Vi får väl se. Litar inte supermycket på mina känningar faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar