fredag 27 september 2013

BF +5

När jag passerade BF-datumet kändes det plötsligt som att det kanske inte blir något. Typ nähäpp, blidde inget denna gång, försök igen. Konstigt när jag ändå varit inställd på att gå över tiden eftersom jag gjorde det med första. Känner mig så... oförberedd. I somras var jag så pepp och gjorde andningsövningar och läste böcker om förlossning. Och nu? Känns som att jag inte alls är redo att hantera en förlossning och smärtan. Jag borde kanske läsa lite för att bli lite pepp. Förkylningen är i alla fall bättre. Sov hela förmiddagen igår + 10 timmar inatt. Det + ingefära och varm svartvinbärssaft gjorde susen tror jag. Kotten har bytt sida på magen idag. Hen har legat på höger sida i tre månader och har nu plötsligt bytt till vänster? Skumt. Kanske ett tecken?!?! He he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar