fredag 20 september 2013

Läggdags

Har varit lite rörigt med sovandet på sista tiden. Lilla kan somna i sin säng men kommer upp till oss cirka 01. Det blir för trångt och för varmt för jag är stor och varm som en kamin just nu. Ett tag sov jag i lillas säng men det var jobbigt med stege när jag behövde gå upp å kissa och sängen är rätt obekväm för en gravidkropp. Nu brukar Jonas sova i lillas säng, lilla med mig i dubbelsängen men fortfarande trångt och varmt då han sover på min sida av sängen och allra helst delar kudde med mig. Chocken nu när jag ska gå och lägga mig och dubbelsängen är TOM. Både lilla och Jonas sover visst i lillas säng. Han har pratat om att han vill börja sova i babygymmet, det kanske kan vara något framöver. Hehe. Nu ska jag njuta av en dubbelsäng för mig själv. Nattinatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar