söndag 12 juni 2011

Båthelg

I lördags var vi ute med båten hela dagen! Erik och Maja var med och vi hade äntligen fått ordning på seglen så det blev segling tillbaka från utflykten! Det funkar förvånansvärt bra att ha med en snart tvååring på båten. Jag var lite orolig för hur det skulle gå med hans eftermiddagslur men han somnade gott i min famn framme i fören och sen var det bara att öppna förpiksluckan och lägga ner honom. Det blev bad också, årets första för somliga (för min del blev det årets tredje!). Efter helgen känner jag mig mycket pepp på segling i sommar!


På väg för att hämta upp Maja vid ångbåtsbryggan.
Vaggad av vågor i förpiken.
Äta majskorv med Maja.
Gos!
En folle efter badet.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det funkar så bra!
    Ser verkligen härligt ut.

    SvaraRadera