söndag 11 augusti 2013

Måndagarnas måndag

Ja herregud, det blir en intressant kväll ikväll och en intressant morgon imorgon. Lilla ska tillbaka till förskolan efter sju veckors ledighet. Han brukar somna vid cirka 23 på kvällarna och sova till cirka tio på mornarna. Så imorse var jag förutseende och ställde klockan på åtta. Han var heeelt omöjlig att få liv i, tog en halvtimme. Nu håller Jonas på med nattningsförsök 1 och snart ska jag ta över. Ojojoj. Imorgon ska jag även klippa mig, ÄNTLIGEN. Har velat fram och tillbaka hur jag ska göra med mitt hår, om jag ska spara ut eller inte. Nu har jag kommit fram till att det ska av. Förra gången jag ammade tappade jag ungefär 50% av mitt hår, även det i ett sparautförsök. Jag vet inte vad det är med mig och graviditeter, att håret plötsligt ska ut. Någon slags moderskapsgrej eller nåt.
 
Idag har vi också åkt häst å vagn och tittat på blixtar, detta samtidigt. Idag är även sista dagen i vecka 34, imorgon blire 35. Känner mig smått otymplig nu, och fet.

1 kommentar: