måndag 12 augusti 2013

Frillan

Så har jag vågat mig på att gå till en ny frisör. 680 kr + behöva åka in till stan känns ej förenligt med kommande föräldraledighet. Så det blev 250 kronorsklassen. Tror aldrig jag har klippt mig så billigt. Och med tanke på att det är nästan en tredjedel av priset jag brukar betala är jag nöjd. Har aldrig varit med om någon frisör som vågar så mycket, det blev väldigt kort, något jag oftast får tjata mig till och så tycker jag ändå att det kunde varit lite kortare i nacken när jag kommer hem. Denna började med maskinen och körde på och förklarade det med att hon är van vid att kvinnor i området här brukar vilja ha väldigt kort. Då kan jag tacka hipsterkvarteret jag bor i för det .

1 kommentar:

  1. Fint!
    Såg detta gratismönstet idag :) http://media.jarbo.se/patterns/pdf/91299_low.pdf
    Ärtskida hittar du där.

    SvaraRadera