måndag 15 oktober 2012

Motivation

Nu har det hänt mig. Jag har varit så jävla bra så jävla länge nu. Jag pratar om träning och att jag har tappat motivationen. Jag hade byggt in träning så perfekt i mitt liv genom att träna tidigt på morgonen innan jobbet och även om jag inte var sugen så var det så inbyggt att jag gick dit ändå och väl där var det ju underbart. Men nu med nytt jobb, ny resväg, nya arbetstider gör det svårare. Jag måste planera in vecka för vecka och det var väl ungefär det + en seg förkylning som har fått mig ur spår. Jag är inte orolig för att jag inte kommer komma igång igen, jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att det kommer jag att göra. Men jag behöver något nytt. Något kul. Men vad?

1 kommentar:

  1. Jag behöver också något nytt, och kul! Tappade all motivation efter Topploppet.

    SvaraRadera