söndag 23 december 2012

Drömmar

Min syster berättade för mig att hon hade drömt en så konstig dröm. Hon hade drömt att hon hade tappat tänder. Vet du inte vad det betyder sa jag? Det visste hon inte men googlade genast på det och hittade följande beskrivning:

Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft.

Hon kände sig träffad. Så himla konstigt med drömmar. Sen berättade Maja för mig att den nya tappa tänder-drömmen är att drömma att displayen på ens smartphone går sönder. Exakt vad jag drömde några dagar innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar