onsdag 25 januari 2012

Tänk om jag hade en liten liten apa


Jag har fått tillbaka min gamla husqvarna från service å gav mig äntligen på det där med muddbyxor som jag tänkt så länge att jag ska. Det är intressant hur jag som annars skulle beskriva mig själv som en väldigt logisk person plötsligt tappar all logik när jag ska sy. Det blev fel, inte bara en gång. Typ två likadana ben när dom ska vara spegelvända och så vidare. Men tillslut fick jag till det. Jag hade ganska mycket tur. Dom satt perfekt men jag kan säga att det var mer tur en skicklighet. 


3 kommentarer:

  1. Jättefina! Jag har samma tyg fast i turkost och brunt, och har precis som du planerat att göra muddbyxor. Idag ska jag dock lämna in min overlock på servvice, så jag får vänta lite till.

    SvaraRadera
  2. Tack! Alltså det där med overlock verkar ju vara grejen. Jag vill också ha!

    SvaraRadera