onsdag 27 november 2013

FF

Gud sitter kanske i himlen och har tryckt på fast forward. Gud har tröttnat på världen så nu snabbspolar han till slutet.

Jonas Gardell dårå, kom och tänka på det citatet idag efter prat om hur fort tiden går. Fattar inte hur jag nånsin ska kunna jobba heltid igen (ska jag ens det?!). Eftermiddagarna går fortast. Känner mig ibland lite trött på att förskolan ligger så långt bort, tar oftast en timme att komma hem med en fyraåring och jag vägrar vagn, det blir så mycket tjat och "bensinen tar slut" stup i kvarten. Tur att vi har fin väg hem iaf, se nedan.

1 kommentar:

  1. Stort grattis!!
    Vilken bebis! Jag tyckte det var rätt jobbigt också första hösten med just hämtning och trött storasyster och innan man riktigt har fått rutiner. Och mörkret! Men det blev ju lättare när det inte skulle ammas hela tiden längre :)

    SvaraRadera