torsdag 16 augusti 2012

Semesterprojekt

Jag hade tre projekt inför den fem veckor långa semestern. Egentligen ganska dumt att dra på sig måsten under semestern men det var tre roliga saker. Det första var att läsa fem böcker på rekommendation från Maja. Fem böcker, en i veckan, helt rimligt. TRODDE JAG! Jag har snart läst ut den första. Mitt andra projekt var att köket banne mig skulle vara helt klart. Det gick sådär. Vi har i alla fall kaklat nu men än återstår slipning, spackling och målning. Kanske en regnig septemberdag att vi fixar det sista, nu vill vi bara vara ute. Det tredje var det jag var mest pepp på. Att sticka en svinsnygg kofta till lilla. Det är det projektet det gått bäst för, bara en och en halv arm kvar. Så nu är det tidspress för senast på söndag 00.00 ska bild på det färdigställda objektet publiceras i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar