söndag 17 juni 2012

Så var jag fru då






































Nu står brudbuketten på köksbordet och jag är en fru. Alla frågar hur det känns och jag vet inte vad jag ska svara. Bra? Ja, det känns bra men det känns inget speciellt. En fin ring har jag, det känns ju kul men lite ovant. Tur att jag och Jonas är lika oromantiska. Det var såklart väldigt kul att ha en stor fest och det blev väldigt lyckat. God mat, lagom balans mellan uppstyrt och avslappnat, finaste talen i världshistorien, dans på bryggan till gamla schlagerhits, glada gäster, vad mer kan man önska av en bröllopsfest? Nu väntar jag mest på att få gå och lägga mig. Galet trött kan man bli av att gifta sig.

2 kommentarer:

  1. Stort grattis! Hoppas på att få se lite bilder från bröllopet...

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!!

    Jag och min make/man/eller hemska "gubben" hade båda glömt bort våre femte bröllopsdag i lördags...

    SvaraRadera