tisdag 16 juli 2013

75%

Nu har 75% av graviditeten gått. Jag mår prima bra men känner mig plötsligt väldigt gravid. Magen är ivägen ibland och det är kraftigare rörelser där innefrån. Men jag har en perfekt graviditet och mår så himla bra. Förutom den torra huden och restless legs är jag på topp! Känner mig extra tacksam när dom gravida runt omkring mig mår så dåligt. Det är lite blandade känslor inför att jag nu är på slutspörten. Å ena sidan längtar jag så himla himla mycket efter att barnet ska komma, å andra sidan njuter jag av lugnet före stormen. Exempelvis åker på resor själv. Och sover tio timmar per natt. Vi ska ha några veckors semester till innan vi börjar planera mer praktiska saker. Typ fixa skötbord, laga punkan på vagnen, kolla igenom var alla saker är osv. Här är en bild på 75% från Tammerfors som jag nyss är hemkommen ifrån.

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en så bra graviditet! Njut av det :) Smart att passa på nu innan stormen. Kanske lite barnvakt också? Vi har haft vår första barnvakt på 1,5 år och oj vad skönt det var ;)

    SvaraRadera