fredag 28 juni 2013

Nyköping

Jonas är i Spanien tills imorgon kväll och jag och lilla har haft en vecka för oss själva. Vi tog en sväng och hälsade på Majas mamma på landet. Älskar min nya frihet sen jag kom över min körabilångest i höstas. Jag till och med gillar att köra bil nu, för det mesta. Jag hade en kris för två veckor sedan när vi köpt ny bil med automat och jag som aldrig kört automat tyckte det var svinläskigt även om jag nu mest tycker att det är skönt. Hehe, det där med att trycka in kopplingen på en automat = trycka in bromsen gjorde att lilla inte tyckte att jag kunde köra bil. Han tjoade glatt "Mamma kan köra bil nu!" till pappa i telefon när vi var i Nyköping. Ja, det kan jag!

1 kommentar:

  1. fin bild, gillar hur deras huvuden nästan snuddar vid de dramatiska molnen.

    SvaraRadera