lördag 19 november 2011

50-tals byrån

Här fick jag härja helt fritt, eller snarare jag härjade och Jonas sa väl inget. Jonas gillar nämligen inte teak. Tror han tänkte att man får välja sina strider. Som hans strid om en ny soffa och ny diskho som han vet att jag inte vill byta ut. Nu kanske jag känner mig tvingad att gå med på det för att jag fick välja byrå helt fritt. Ja, vem vet, diskhon har jag vikt ner mig för i alla fall. Sjukt nöjd med nya byrån i alla fall! Den är rätt trist nu, helt kal men snart blire nog en spegel över, en lampa och kanske en fotoram på. Golvet är för övrigt nylagt och vi är riktigt nöjda. Det heter Marmoleum click och är från Forbo, ett klickgolv i massor av färger som dessutom är miljömärkt med svanen!

2 kommentarer:

  1. åååååh jag älskar golvet! jag vill ha schakrutigt golv i köket. drömmer om det typ varje dag!
    byrån är också galet snygg.
    /Yosabeth

    SvaraRadera
  2. Vi har länge letat efter ett bra schackrutigt golv till hall och kök. Jag blev så inpirerad av er hall så ikväll åkte vi och titta Marmoleum click-golv. Till helgen ska vi beställa! Vilken ljus nyans valde ni?

    SvaraRadera