torsdag 8 maj 2014

Snart kan jag springa milen

"You're definitely a runner now!", ropade min joggingapp entusiastiskt åt mig i lördags när jag sprang 20 minuter i ett svep. Okej, tänkte jag och anmälde mig till ett lopp på landet den femte juli. Kul! Inatt sov jag fem timmar med cirka femton uppvaknanden. Mindre kul! Just nu sover lillebror aldrig mer en än timme, ofta vaknar han flera gånger i timmen. Tur att jag är svinbra på att störtdyka ner i djupsömn igen direkt. Känns ändå helt okej. Och känns ännu mer okej att han inte behöver amma varje gång för att somna om = Jonas kan ta en del av nätterna = jag kan få sova några timmar i sträck = sovfest!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Joo, gick helt okej. Det var så himla varmt den dagen och jag kände mig lite matt. Men jag klarade det! :-)

      Radera