söndag 11 mars 2012

Sommarbyxor



Köpte ett gammalt påslakan på loppis för 30 kr som jag sytt ett par somriga barnbyxor av på fri hand. Grenen kom kanske lite för långt ner men i övrigt är jag nöjd, särskilt med tanke på att det inte går att köpa sånna byxor till lilla för dom är alltid för stora. Nu kunde jag sy mudden riktigt tajt så dom sitter uppe. Dom känns så himla sköna, blir sugen på att ha ett par själv. Lakanet är verkligen supermjukt och tunnt, kanske inte världens slitstarkaste byxa men en varm sommardag lär dom vara underbara. Ska köpa mer mudd i olika färger sen jäklar ska jag få användning av alla lakan jag fyndat!

1 kommentar:

  1. Fina byxor, och jag älskar golvet! Vi har köpt golv vi också, men det dröjer nog innnan det kommer på plats. Måste ta oss igenom den här stökigs sömnperioden först... Och sen måste tv-rummet färdigrenoveras.

    SvaraRadera