torsdag 15 december 2011

Förlossningsflashback

Jag har kräksjukan från helvetet. Fast nu orkar jag i alla fall sitta vid datorn korta stunder och jag kan dricka lite utan att det kommer upp direkt. Shit alltså (i ordets rätta bemärkelse) jag har inte mått såhär dåligt på jättelänge. Eller ens någonsin tror jag faktiskt. När det var som värst trodde jag att jag skulle dö, åtminstone svimma. Febrig, uttorkad, synen började försvinna och hörseln också om jag inte låg ner. Det kändes som jag hade is på hela huden samtidigt som svetten droppade. Sjukt obehagligt. Det enda jag tänkte då var att jag inte ville föda fler barn. Ehh va? En jättekonstig tanke liggandes över toaletten. Jag fick någon slags flashback från min förlossning. Och senaste gången jag mådde sådär illa var ju när jag födde barn.

1 kommentar:

  1. Stackare! Det låter verkligen inte kul det där. Hoppas att du mår bättre snart.

    SvaraRadera